New in

 
Inhandlade mig denna plattången för nån dag sen. Det är BJÖRN AXEN straight and curl. Har absolut inget dåligt att säga om den här plattången. Man kan ha den till att både platta och locka. Riktigt grym plattång!!
Maja

SV. Jaa PLL är utan tvekan den bästa serien!! Hoppas du kollade det senaste avsnittet som kom ut igår, så sjukt bra! :D

2015-01-08 @ 16:42:17 | URL: http://majarindefjall.forme.se
Ida - foto & häst

åhh har med den!! den är såå himla bra, så lätt och smidig med, älskar't! :D
sv; tack så himla mycket fina du! ❤

2015-01-08 @ 23:16:57 | URL: http://prinsesc.blogg.se/

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

- Alla bilder på bloggen är fotade av mig, om inte någonting annat anges.
- Alla kommentarer publiceras direkt efter du har kommenterat.
- Jag har gjort hela designen själv.
- Jag är gärna med i Dagens/Veckans blogg.
- Jag försöker svara på alla kommentarer.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS6.
- Jag gör mina headers i Photoshop CS6 också.
- Jag fotar med min Canon EOS 1100D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: